اخبار

پیام تبریک رئیس دانشگاه به مناسبت روز دانشجو

پیام تبریک رئیس دانشگاه به مناسبت روز دانشجو
 دکتر مرادی رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه روز دانشجو را تبریک گفت.
 
متن پیام به شرح زیر است:
 
                      ▫️به نام خدا▫️ 
 
۱۶ آذر روز دانشجو ، روز جوانان برگزیده و نخبگانی است که پای در راه کسب علم و فضیلت گذاشته و به امید نقش آفرینی موثر در جامعه و پیوستن به کاروان خردمندان و خادمان، طلایی ترین روزهای زندگی خود را در راه جستجو و کاوش دانش ، سپری می نمایند. 
 
این رسم چرخه روزگار است که جوانان امروز با جهد و ‌کوشش و کسب علم و تجربه ، مسوولیت های هدایت و خدمت در آینده را برعهده گرفته و جانشین متولیان اکنون جامعه شوند و هرچه این انتقال دانسته ها دقیق تر و دلسوزانه تر صورت پذیرد ، امیدواری به فردا بیش تر و مطمئن تر خواهد بود و این پروسه ای است که در دانشگاه ها و‌ در تعامل دو سویه استاد و‌ دانشجو به بهترین شکل صورت می پذیرد .
 
این فعالیت های آموزشی ما در دانشگاه علوم‌پزشکی حول محور سلامت می گردد . لذا از دانشجویان عزیز می خواهم که همت خود را برای کسب توان افزون در این عرصه، به خرج داده و علاوه بر دانش افزایی، مهارت آموزی، جویندگی و تحقیق ، تمرین همدلی و مهارتهای تعاملی، با اتخاذ مشی هوشمندانه و ژرف نگر در خصوص مسایل سیاسی و اجتماعی، نقش نقادی و راهبری خود را در جامعه با میانه روی و دوری از افراط و‌ تفریط ایفا نموده و با افتخار و عزت، پاسدار امنیت و پیش ران و کارگزار پیشرفت کشور عزیزمان به خصوص در عرصه سلامت باشند. 
 
این روز را به همه دانشجویان و اساتید دانشگاه و دانش آموختگانی که دل در گرو‌ روزهای پرشوق دانشجویی داشته و همواره در صدد فراگرفتن و آموختن می باشند، تبریک می گویم.
 
                       دکتر مرادی 
                            رییس دانشگاه
 
۱۶ آذر ۱۳۹۸ ۱۲:۳۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

 


  • آدرس:خیابان دکتر شریعتی - بالاتر از خیابان شورا - مقابل اداره پست
  • کدپستی: 6713954658
  • تلفن: 37277164
  • پست الکترونیکی: fac_dentistry@kums.ac.ir