اخبار

تشکیل جلسه توجیهی سیستم اداری

تشکیل جلسه توجیهی سیستم اداری

انضباط کاری، مفهومی بدیهی در هر سازمان و شرکتی است. همه‌ی کارکنان سازمان، در هر جایگاهی که باشند، باید خود را با قوانین و مقررات آن تطبیق دهند. این امر از بروز هرج‌و‌مرج در محیط کاری جلوگیری می‌کند و دستیابی به اهداف سازمان را آسان‌تر می‌سازد. اما سازمان‌ها باید چه رویکری را پیش بگیرند تا همه‌ی کارمندانشان در چارچوب قوانین رفتار کنند؟  

هر جامعه که افرادش به رعایت نظم و مقررات و قوانین جاری خود پایبند باشند به خوبی خواهد توانست به مدارج عالی پیشرفت و ترقی همگانی دست یابد. هر مؤسسه ‏ای که وظیفهٔ تولیدی و خدماتی ویژه‏ای را برعهده داشته باشد نیز برای آنکه بتواند رضایت خاطر مشتریان و مراجعین خود را فراهم آورد ناچار خواهد بود که نخست در میان افرادش، پرسنل کارگران و کارکنانش ایجاد نظم نماید و انضباط شغلی لازم را برقرار سازد.

در همین راستا آقای مرتضی کلهر مسئول محترم امور اداری دانشکده دندانپزشکی در هفته گذشته روز یکشنبه مورخ سوم آذر ماه سال جاری  جلسه آشنائی با سیستم اداری جهت پرسنل محترم دانشکده برگزار نمودند که در این جلسه کارکنان با سیستم اداری آشنا شده و مفهوم سطوح مختلف مدیریتی از ریاست دانشگاه ، معاونت ها و همچنین معاونت آموزشی دانشگاه که شامل دانشکده ها نیز می شود را به صورت کامل برای حضار معرفی کردند در این جلسه ایشان رعایت نظم و انضباط اداری و سلسه مراتب اداری را بیان کرده و اصل پیشرفت و موفقیت هر ارگانی را رعایت این موارد دانستند .

 
۱۰ آذر ۱۳۹۸ ۰۸:۵۶
روابط عمومی دانشکده دندانپزشکی |

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

 


  • آدرس:خیابان دکتر شریعتی - بالاتر از خیابان شورا - مقابل اداره پست
  • کدپستی: 6713954658
  • تلفن: 37277164
  • پست الکترونیکی: fac_dentistry@kums.ac.ir