اخبار

جلسه تودیع و معارفه رئیس دانشکده دندانپزشکی

جلسه تودیع و معارفه رئیس دانشکده دندانپزشکی

مراسم تکریم و معارفه رییس دانشکده دندان پزشکی کرمانشاه روزسه شنبه  16 فروردین ماه جاری در تالار اجتماعات این دانشکده برگزار شد. در این مراسم رییس محترم دانشگاه علوم‌پزشکی ، معاونین ، جمعی از مدیران دانشگاه ، اعضای هیات علمی ، دانشجویان و پرسنل دانشکده دندان پزشکی کرمانشاه حضور داشتند. و از زحمات دکتر فرزاد رضائی رئیس قبلی دانشکده تقدیر و دکتر حمید رضا مظفری بعنوان رئیس جدید دانشکده معرفی گردید.

در این مراسم دکتر محمدی ، سرپرست محترم دانشگاه و دکتر وزیری معاون محترم آموزشی دانشگاه  علوم پزشکی کرمانشاه برای حضار سخنرانی کردند ، دکتر محمدی  با بیان اینکه دانشکده دندانپزشکی از دانشکده های سرآمد استان به شمار می رود اظهار کرد: باید با آسیب شناسی، هدف گذاری و مشخص نمودن اهداف و با همکاری و مشارکت تمامی اعضای هیات علمی در راستای تحول این دانشکده و دستیابی به جایگاه یکی از مراکز برتر در سطح کشور تلاش نمود و جایگاه این دانشکده را بیش از پیش ارتقاء داد.

وی با بیان اینکه با توجه به ظرفیت مطلوب اعضای هیات علمی و اساتید،خدمات کلینیکی در این دانشکده باید بیش از پیش احیا شود و خدمات تخصصی در دسترس مردم قرار گیرد خاطر نشان کرد: این دانشکده می تواند نقش موثری در تدوین سیاست های سلامت محور در راستای شاخص های سلامت دهان و دندان و ارتباط موثر با معاونت های درمان و بهداشت داشته باشد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به ظرفیت های ارزشمند موجود، باید این دانشکده به یکی از دانشکده های شاخص و نام آور در تمامی ابعاد و حوزه ها در سطح کشور تبدیل شود.

دکتر رضائی ضمن بیان فعالیت های خود در طول 14 ماه گذشته ، برای آقای دکتر مظفری آرزوی موفقیت کرد و سپس آقای  دکتر مظفری نیز ضمن تشکر از زحمات دکتر رضائی برنامه ها و اهداف خود را تشریح کرد.

 در پایان این مراسم سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ضمن قدردانی از تلاش های ارزنده دکتر رضائی در مدت ۱۴ ماه خدمت اجرایی در دانشکده دندانپزشکی، دکترحمید رضا مظفری  را به عنوان رئیس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه معرفی نمود. 

۲۰ فروردین ۱۴۰۱ ۰۹:۲۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

 


  • آدرس:خیابان دکتر شریعتی - بالاتر از خیابان شورا - مقابل اداره پست
  • کدپستی: 6713954658
  • تلفن: 37277164
  • پست الکترونیکی: fac_dentistry@kums.ac.ir