اخبار

برگزاری راهپیمایی «روز قدس»/ قطعنامه ۱۴۰۱

برگزاری راهپیمایی «روز قدس»/ قطعنامه ۱۴۰۱

 مراسم راهپیمایی روز قدس در تهران و بسیاری از استان ها با حضور مردم و مسئولان برگزار شد. در قطعنامه راهپیمایی روز قدس سال ۱۴۰۱، بر تداوم راهبرد ظرفیت افزایی دفاعی و بازدارنده تأکید شد و به دشمنان ایران هشدار داده شد که «از هرگونه شیطنت و رویاپردازی برای تضعیف و یا تعرض به این حوزه که خط قرمز ایرانیان است، اجتناب ورزند و خود را هدف پاسخ های قاطعانه، ویرانگر و پشیمان کننده ایران مقتدر قرار ندهند.»

در این روز  حضور حماسی و پرشور اعضای هیئت رئیسه، مدیران، کارکنان، اساتید، دانشجویان و کانون بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در راهپیمایی عظیم روز قدس نمایان می باشد.

امسال و پس از وقفه دو ساله در برگزاری راهپیمایی روز قدس به دلیل شیوع بیماری کرونا، هماهنگی لازم برای انجام این راهپیمایی، همزمان با تهران، در بیش از ۹۰۰ شهر کشور برگزار شد.

 راهپیمایی روز قدس در پایتخت از ساعت  ۱۰:۰۰ صبح امروز و از مسیرهای دهگانۀ اعلام شده به سمت دانشگاه تهران  برگزاری شد.

شعار اصلی راهپیمایان روز قدس امسال، همچون سال‌های گذشته، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آل‌سعود و خائنین منطقه و تداوم شعار آزادی فلسطین و قدس شریف است.

سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان سخنران ویژه مراسم روز جهانی قدس در تهران سخن  گفت.

پایان‌بخش مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس، ایراد خطبه‌ها و اقامه نماز جمعه توسط حجت الاسلام محمد جواد حاج علی اکبری بود.

۵ هزار خبرنگار، عکاس و فیلمبردار داخلی و خارجی مراسم راهپیمایی امروز در نقاط مختلف کشور و حضور با شکوه مردم در این مراسم را ثبت و انعکاس دادند.

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۰:۵۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

 


  • آدرس:خیابان دکتر شریعتی - بالاتر از خیابان شورا - مقابل اداره پست
  • کدپستی: 6713954658
  • تلفن: 37277164
  • پست الکترونیکی: fac_dentistry@kums.ac.ir