اخبار

برگزاری جلسه کمیته خرید و بررسی مسائل اداری در دانشکده

برگزاری جلسه کمیته خرید و بررسی مسائل اداری در دانشکده
جلسه کمیته خرید با حضور ریاست دانشکده، معاون محترم، مدیران واحدهای اداری و مسئولان ذی‌ربط، در روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۴/۰۵/۰۵ در محل دفتر ریاست دانشکده برگزار شد. در این جلسه، موضوعات مهمی از جمله بررسی و رفع مشکلات مرتبط با واحد فناوری اطلاعات (آی‌تی) و قطعی‌های مکرر اینترنت مورد بحث و بررسی قرار گرفت. همچنین راهکارهایی برای پوشش خدمات بیمه‌ای بیماران و اصلاح فرایند پذیرش بیماران ارائه و بررسی شد. از دیگر محورهای مهم جلسه، بازنگری و اصلاح چارت درختی واحدهای مختلف دانشکده بود که با هدف بهبود ساختار سازمانی و افزایش بهره‌وری مورد توجه قرار گرفت.
۸ اَمرداد ۱۴۰۴ ۰۸:۰۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

 


  • آدرس:خیابان دکتر شریعتی - بالاتر از خیابان شورا - مقابل اداره پست
  • کدپستی: 6713954658
  • تلفن: 37277164
  • پست الکترونیکی: fac_dentistry@kums.ac.ir