اهداف بلند مدت و کوتاه مدت EDO دانشکده دندانپزشکی کرمانشاه
هدف بلند مدت 1: توسعه برنامه ریزی درسی در دانشکده
اهداف کوتاه مدت
1-1: تدوین 100 درصدی Log book برای
کلیه دروس عملی کلیه دروس عملی رشته دندانپزشکی در مقاطع مختلف تحصیلی
2-1: تدوین 100 درصدی Study guide برای کلیه دروس نظری رشته دندانپزشکی در مقاطع مختلف تحصیلی
3-1: تدوین 100 درصدی Lesson plan (طرح
دروس) برای کلیه دروس نظری رشته دندانپزشکی در مقاطع مختلف تحصیلی
4-1: تدوین 100 درصدی course plan
(برنامه درسی) کلیه دروس نظری و عملی رشته دندانپزشکی در مقاطع مختلف تحصیلی
5-1: انجام بازنگری 100 درصدی کلیه برنامه های آموزشی تدوین شده و
سرفصل های دروس کلیه مقاطع رشته های مختلف دانشکده
6-1: برنامه ریزی جهت اجرای یک یا چند مرحله از برنامه integration در کوریکولوم رشته های دندانپزشکی عمومی دانشکده
7-1: ارتقاء واحدهای آموزشی در فیلد دانشجویان، جهت نزدیکتر شدن هر
چه بیشتر توانایی علمی و عملی آنان با نیازهای موجود در جامعه براساس آموزش جامعه
نگر
8-1: ارتقاء سامانه خدمات آموزشی و برنامه ریزی ترمی
9-1: بکارگیری متدهای نوین در تدریس براساس اهداف آموزشی و سبکهای
یادگیری دانشجویان با رویکرد یادگیری مادام العمر و آموزش دانشجو محور
هدف بلند مدت 2: توسعه برنامه های آموزشی مداوم جهت اساتید
اهداف کوتاه مدت
1-2: تدوین رسانه آموزش الکترونیک در مورد حداقل 10%-5% واحدهای دروس
ارائه شده توسط گروههای آموزشی دانشکده
2-2: افزایش تعداد برنامه های باز آموزی آموزش مداوم براساس نیازسنجی
اساتید
هدف بلند مدت 3: ارتقای کمی و افزایش مهارتهای آموزشی اعضاء هیات
علمی دانشکده
اهداف کوتاه مدت
1-3: فراهم سازی بستر مناسب به منظور افزایش پوشش شرکت در دوره های
فلوشیپ فراگیری یا دوره ی مجازی آموزش پزشکی
2-3: برگزاری کارگاههای آموزشی در زمینه مهارتهای آموزشی، روش تحقیق،
تدوین طرح درس و ... جهت اعضاء هیات علمی دانشکده براساس نیاز سنجی آموزشی
3-3: جذب اعضاء هیات علمی به تعداد مورد نیاز متناسب با اهداف توسعه
رشته و دوره های آموزشی و رعایت نسبت استاد به دانشجو و دستیار و توزیع متناسب
فعالیت های آموزشی ، پژوهشی اجرایی اساتید
هدف بلند مدت 4: توسعه ارزشیابی برنامه های آموزشی دانشکده
اهداف کوتاه مدت
1-4: افزایش پوشش ارزشیابی پیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشکده
2-4: اجرای تحلیل آزمون در 100 درصد امتحانات تستی و در صورت امکان 5
درصد امتحانات تشریحی برگزار شده در دانشکده در پایان ترم تحصیلی
3-4: بستر سازی و ترغیب اساتید به منظور بکارگیری متدهای نوین
ارزشیابی( Dops ، 360 درجه ، آسکی، پورت
فولیو، Log book ، چک لیست، Mini CX ، ....) در ارزشیابی تکوینی و تکمیلی دانشجویان و دستیاران.
4-4: اجرای فرآیند ارزشیابی درونی کلیه گروههای آموزشی دانشکده هر سه
سال
5-4: افزایش پوشش ارزشیابی بیرونی از درون گروههای آموزشی دانشکده
6-4: انجام فرآیند های نظر سنجی از دانشجویان در جهت تدوین برنامه
های توسعه مهارتهای عملی و بازنگری برنامه ریزی درسی و اثر بخشی متدها و برنامه
های تدریس و ارزشیابی همچنین کیفیت بالینی و آموزشی گروههای مختلف دانشکده
7-4: انجام مستمر ارزشیابی کیفی و کمی آموزشی نظری، عملی اساتید 2
بار در سال و ارائه بازخوردهای لازم و انعکاس به مراجع ذیصلاح
8-4: انجام ارزشیابی اساتید توسط همتایان در گروههای آموزشی دانشکده